تولید محتوا در توییتر به یکی از راه های کسب درآمد برای افرادی تبدیل شده که می خواهند به واسطه اینترنت و فضای مجازی کسب و کاری راه انداخته و درآمدی به دست آورند. حقیقتاً به سبب فرصت های مختلفی که شبکه های اجتماعی در اختیار افراد قرار داده، روی آوردن به این عرصه روز به روز بیشتر به چشم می خورد. برای تولید محتوا در شبکه اجتماعی توییت باید بدانید که به چه شکلی عمل کنید و با رعایت کدام نکات به انتشار پست ها بپردازید. در ادامه این مطلب سعی داریم ترفندهایی در خصوص شیوه تولید محتوا در توییتر بیان کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

ترفندهای تولید محتوا در توییتر

ترفندهای تولید محتوا در توییتر

تولید محتوا در توییتربه نظر برخی از افراد شاید بازدهی خوبی نداشته باشد؛ به این دلیل که، توییت ها به ساده ترین شکل ممکن در پلتفرم مورد نظر جابجا شده و رو به پایین حرکت می کنند و در این حالت شما تنها ۱۸ دقیقه را می توانید به طور متوسط به عمر مفید یک توییت اختصاص دهید.

جهت سفارش تولید محتوا یونیک با رعایت اصول سئو کلیک کنید

 ناگفته نماند که طبق تحقیقات به دست آمده، در هر ثانیه حدود ۷۰۰۰ توییت جدید منتشر می شود و این یعنی شما یک چهارم پست های فیسبوک را می توانید به عمر مفید توییت اختصاص دهید. شاید در این لحظه با خود فکر کنید که با این حساب ماندگاری محتوای شما آنچنان که باید و شاید بالا نیست، اما اگر با ترفند های ریز و درشتی آشنا باشید به راحتی می توانید یک بازاریابی قوی و قدرتمند را در توییتر به نام خود به ثبت بزنید.

1. ظاهر ایده آل

منظور ما از ظاهر ایده آل یعنی این که باید نام کاربری و تصویر قابل قبولی را انتخاب کنید که به واسطه آن در نگاه اول دیگر کاربران متوجه شوند که شما حرفه ای در این پلتفرم فعالیت می کنید. مشخصاً نام کاربری شما روی هویتی که در این شبکه اجتماعی دارید، تأثیر واضحی می گذارد و به همین دلیل، سعی کنید برای انتخاب نام کاربری و تصویر اکانت خود بسیار هوشمندانه و آگاهانه تصمیم گیری کنید. یک نام کابری کوتاه و پرمعنا باعث می شود که دیگران به راحتی شما را تگ کنند، به سادگی به یاد بیاورند و همچنین خاص و منحصر به فرد باشید.

بعد از انتخاب نام کاربری باید به عکس پروفایل خود هم کمی بیشتر توجه کنید؛ زیرا هویت شما در این شبکه به تصویری کاربری شما بر می گردد. بسیاری از کاربران که در یک حرفه و کسب و کار خاص فعالیت می کنند، با قرار دادن تصویر و لوگوی کسب و کار خود در عکس پروفایل، برند مورد نظر خود را به شکلی واضح و مفهومی معرفی می کنند.

در مورد بیو توییتر هم باید یک جمله خلاقانه و توصیفی عالی را در مورد موقعیت و کسب و کار خود درج کنید. به این ترتیب، یک ظاهر عالی، منحصر به فرد، لاکچری و امروزی را برای اکانت خود به وجود می آورید. شاید باور نکنید ولی یکی از ترفندهای اصلی برای بالا بردن بازدهی تولید محتوا در توییتر توجه به همین نکات به ظاهر ساده است.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با معرفی ایده ها و ابزارها

2. بیو توییتر

خلاقانه نوشتن یکی از موضوعات بسیار مهم و کلیدی است که برخی از کاربران متأسفانه به آن توجهی نشان نمی دهند. شاید اگر ساده بنویسید، این سبک نوشتن شما خلاقانه تر به چشم آید؛ چراکه برخی تصور میک نند که هر چقدر از کلمات پیچیده استفاده کنند، بیشتر می توانند خلاقیت نوشته بیو خود را به رخ بکشند.

شما برای نوشتن بیو در توییتر باید نام برند خود را به صورت کاملاً واضح بنویسید. اگر کمی طنز هم دستمایه نوشته خود کنید، ضرر نخواهید کرد. هدفی که دنبال می کنید را نیز بیان کنید و مهم تر از همه سعی کنید هشتگ های مناسبی را نیز انتخاب کنید. این چنین از انجام تولید محتوا در توییتر پشیمان نخواهید شد.

 ما ب شما در این مقاله  خلاقیت در تولید محتوا 0تا100 آموزش میدیم کلیک کنید.

3.توییت در ساعت مناسب

توییت در ساعت مناسب

هرکاری ساعت خاص خود را دارد و به همین خاطر، شما باید زمان مناسب توییت خود را بشناسید. به هر حال کاربران در هر ساعتی از شبانه روز که در توییتر آنلاین نیستند تا توییت شما را ببینند. سعی کنید دقیقاً ساعت شلوغ توییتر را پیدا کنید  این گونه می توانید کاملاً حرفه ای به انجام تولید محتوا در توییتر بپردازید. عمدتاً ساعتی بین 12 الی 16 بعدازظهر را برخی ساعت مناسبی عنوان می کنند تا توییت شما بتواند به خوبی به چشم آید. برنامه ریزی شما با انتخاب یک زمان مناسب امکان پذیر خواهد شد. برای موفقیت در امر بازاریابی خصوصاً آنلاین  قطعاً برنامه ریزی را باید بسیار مقوله مهمی در نظر گرفت.

4. مقدار مناسب هشتگ

برخی از کاربران متأسفانه یکی از عادت های بد و آزاردهنده خود در توییتر را کنار نمی گذارند و این عادت آزاردهنده میتواند هشتگ باران کردن توییت ها باشد. برای توییت های بازاریابی معمولاً کمترین هشتگ ولی پربازده می تواند انتخاب معقولانه ای باشد.

آموزش تولید محتوا در یوتیوب معرفی ایده ها، ابزارها، روش ها و توصیه ها

به هر حال این نظریه درست است که توییتی با هشتگ گذاری می تواند راندمان بالایی را تجربه کند؛ ولی باید مقدار هشتگ را استاندارد تعیین کنید. هشتگی می تواند مناسب باشد که به مفهوم توییت شما کمک کند، در غیر این صورت تنها به کاهش ارزش تولید محتوا در توییتر دامن زده اید. ناگفته نماند که ابزارهایی برای تشخیص هشتگ های مفهومی به شما کمک می کند.

5. توییت همراه با تصویر

برای انجام تولید محتوا در توییتر صد درصد توییت های عکس دار هم می توانند گزینه خوبی باشند که این چنین ریتوییت شدن را در بازاریابی توییتری به ساده ترین شکل ممکن می توانید افزایش دهید. نرخ کلیک توییت های عکس دار نسبت به توییت هایی که عکس ندارند، حقیقتاً بسیار بیشتر است. طبق تحقیقات به دست آمده، آن دسته از توییت هایی که همراه با تصویر توییت می شوند، 89% لایک بیشتری می گیرند.

البته به خاطر داشته باشید که نباید از عکس های بی ربط و بی کیفیت استفاده کنید و در شرایطی که از محصولی خاص صحبت می کنید، تنها باید عکس محصول مورد نظر را درج کنید. برای معرفی پروموشن هم می توان از ابزارهایی برای به وجود آوردن گرافیک هایی ساده استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تولید محتوا تصویری هرگز فراموش نکنید.

6. بکارگیری ویدیو

شاید باور نکنید اما ویدیو برای تولید محتوا در توییتر می تواند نسبت به تصویر هم بازدهی بیشتری داشته باشد. طبق آن چه گفته شده است، ویدیو در مقایسه با عکس ریتوئیت شدن 6 برابری و در مقایسه با GIF 3 برابری را تجربه می کنند. حتی پخش زنده ویدیو در توییتر هم امروزه همانند لایو اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

7. تعامل با مخاطبان

تعامل با مخاطبان

برای انجام تولید محتوا در توییتر تنها نگارش درست و انتخاب موضوعی هدفمند را نمی توان مهم در نظر گرفت؛ چرا که تعامل با مخاطب نیز یکی از شگردهای مهم و کلیدی به شمار می آید. محتوای شما باید به شکلی باشد که مخاطب را مجاب کند

تا حرفی بزند و نظر خود را بیان کند و این یک روش عالی قلقک دادن مخاطب نام دارد. معمولاً تولید نظرسنجی یکی از بهترین روش هایی است که به تعامل با مخاطب کمک می کند و بهتر است آن را نادیده نگیرید. برای اینکار شما بهتر است روی آیکون poll کلیک کنید. معمولاً برای آن دسته از کاربرانی که در حوزه برندسازی فعالیت می کنند، قطعاً تولید نظر سنجی می تواند بسیار مفید باشد.

8. انتخاب ایده مناسب

محتواهای متنی می توانند بسیار برای تولید محتوا در توییتر ایده مناسبی باشند. به این دلیل که توضیحاتی در قالب اخبار روز نیز مخاطبان خاص خود را دارد. حتی پاسخ به سؤالات کاربران را می توان جزء ایده های اساسی در نظر گرفت. محتوای شما باید کاملاً هدفمند باشد؛

مؤثرترین راه های ایده یابی تولید محتوا

چراکه هدف اصلی شما کاربر را برای آشنایی با هویت شما پیامدهای خوبی در پی خواهد داشت. هرموضوعی اگر صحیح و مناسب به آن پرداخته شود، قطعاً منحصرفرد خواهد بود. بسیاری از مناسب ها و رویدادهای خود موضوعی کلیدی به حساب می آیند. استفاده از کلمات کنشی مانند قیدها و افعال را نباید نادیده گرفت. اسم ها چندان کارساز نیستند، ولی قیدها و افعال معجزه می کنند.

9. استفاده از ابزارهای آنالیز محتوا

آنالیز محتوای توییتر را نادیده نگیرید. Buffer’s tool, Sprout Social برخی از نرم افزارهای مهمی هستند که قطعاً در هنگام محتوا در توییتر به آن نیاز خواهید داشت. با بکارگیری این نرم افزارها شما به سادگی این قدرت را دارید که آنچه مخاطبان به آن ها علاقه مند هستند را شناسایی کنند. برای بازاریابی در توییتر نیز می تواند این نرم افزارها را بسیار کاربردی در نظر گرفت.

10. هدفمندی

هدفمندی در هر امری قطعاً باعث موفقیت خواهد شد. برای اینکه هدف خود را مشخص کنید باید به تشویق کاربران خود بپردازید تا در گفتگوها شرکت کنند. قطعاً برای برندسازی به اعتبار نیاز دارید؛ این چنین مخاطب خاص خود را شناسایی می کنید و به بالا بردن ارزش برند خود می توانید مشغول شوید و حتی نسبت به شناسایی محصولات خود می توانید اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:آشنایی با شیوه نامه محتوا

سخن پایانی

تولید محتوا در توییتر اگر بر اساس مطالبی باشد که به آنها اشاره داشتیم قطعاً می تواند یک بازاریابی فوق العاده را برای هر شخصی که در دنیای اینترنت مشغول فعالیت است به همراه داشته باشد. فراموش نکنید بهترین شیوه ماندگاری و تولید محتوا در توییتر این است که بتوانید مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنید و آنها را با محتوایی که تولید کرده اید، درگیر کنید. پیش از شروع فعالیت در توییتر اهداف خود را تعیین کنید و بر اساس جامعه هدف به تولید محتوا بپردازید. اگر شما هم در خصوص تولید محتوا در توییتر تجربه ای دارید لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • مهمترین ترفندها برای تولید محتوا در توییتر کدام ها هستند؟

ظاهر ایده آل، بیو توییتر، توییت در ساعت مناسب، مقدار مناسب هشتگ، توییت همراه با تصویر، تعامل با مخاطبان و… تنها برخی از ترفندهایی است که باید برای تولید محتوا در توییتر به کار بگیرید.

  • آیا از طریق توییتر می توان بازاریابی موفقی داشت؟

اگر بتوانید با مخاطبان خود ارتباط درستی برقرار کنید و آنها را به سمت محتوای تولید شده سوق دهید قطعاً می توانید یک بازاریابی موفق داشته باشید.

دسته بندی شده در: