اگر تلاش خیلی زیادی تاکنون برای ارتقای سایت خود انجام داده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفته‌اید پس بهتر است به فکر پروموت کردن محتوا باشید. اما پروموت یا ارتقا محتوا چیست؟ شاید تاکنون در ارتباط با این واژه مباحث مختلفی به گوشتان رسیده باشد اما هنوز به درک درستی از آن نرسیده باشید؛ از این رو در این مقاله سعی داریم از پروموت و مزایایی که می‌تواند برای سایت داشته باشد بیشتر صحبت کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

جهت سفارش تولید محتوا یونیک با رعایت اصول سئو کلیک کنید

پروموت محتوا چیست؟

پروموت محتوا به تلاش‌هایی گفته می‌شود که شما برای تشویق کاربران برای بازدید از سایت خود انجام می‌دهید. این تلاش‌ها در راستای خواندن پست‌های جدیدی است که در سایت قرار داده‌اید. همه ما زمانی که برای رونق کسب و کار خود به سایت روی می‌آوریم قصد پیشرفت داریم؛ اما تنها با طراحی یک سایت و قرار دادن چند محصول و چند مقاله کار ما راه نمی‌افتد. حتی گاهی با بهینه‌سازی موتورهای جستجو هم نمی‌توانیم به افزایش ترافیک سایت و بیشتر شدن بازدید مقالات منجر شویم؛ از این رو برای ارتقا دادن مقالات سایت باید به فکر پروموت باشیم.

بیشتر بخوانید:تولید محتوا چیست؟

روش‌های پروموت کردن محتوا

برای پروموت کردن محتوا می‌توانید از طریق سه روشی که در ادامه بیان می‌کنیم اقدام کنید:

ساخت بک لینک‌های قوی

ساخت بک لینک‌های قوی برای محتوا منجر به افزایش ترافیک سایت می‌شود. بک لینک‌ها که لینک‌های خارجی محسوب می‌شوند، می‌توانند به وب سایت کمک کنند تا محتوای شما بیشتر دیده شود.

اشتراک گذاری پست‌ها در فضای مجازی

یکی از شیوه‌هایی که منجر به پروموت محتوا می‌شود اشتراک گذاری پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. به این موضوع دقت داشته باشید اگر برندی را الان می‌بینید که توانسته در بازار با موفقیت‌هایی چشمگیر روبرو شود یکی از اقداماتی که در جهت افزایش اعتبار سایت خود داشته حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی بوده است. برای پروموت محتوا این روش را دست کم نگیرید.

راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ

راه‌اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک ابزار آنلاین می‌تواند به افزایش آگاهی از محصولاتی که دارید، منجر شود. با یک کمپین دیجیتالی راه برای شما هموارتر می‌شود و می‌توانید مراحل پروموت محتوا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.

آپدیت محتواهای قدیمی

به شما پیشنهاد می‌کنیم محتواهای سبز و قدیمی را که در سایت قرار داده‌اید را بروز رسانی کنید. با کمک این روش شما می‌توانید به بهبود صفحات وب سایت خود کمک کنید. پست‌های با ارزش سایت خود را بررسی کرده و در بازه‌های زمانی مختلف آنها را آپدیت نمایید.

استفاده از ایمیل

باید ایمیل را به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی منحصر به فرد برای پست‌های وبلاگی خود بدانید. با کمک این روش تبلیغاتی می‌‌توانید مخاطب را به سمت هدف خود بکشانید. برای این کار بهتر است از خبرنامه‌ها برای محتوای وبلاگ خود استفاده کنید. فراموش نکنید حتماً دکمه کال تو اکشن را برای این خبرنامه فعال کنید تا مخاطب به راحتی بتواند به صفحه وبلاگ هدایت شود.

 

مزایای پروموت محتوا

پروموت محتوا دارای مزایای فراوانی است. همین مزایا است که سبب شده افراد برای اینکه مخاطبان بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنند از این روش استفاده کنند؛ اما از مهم‌ترین مزایایی که پروموت محتوا به خود اختصاص داده موارد زیر هستند:

  • افزایش فروش محصولات
  • بیشتر شدن اعتبار برند
  • افزایش نرخ تبدیل مخاطب
  • بهبود رتبه صفحه در موتور جستجو
  • بیشتر شدن آگاهی از برند
  • افزایش بازدید محتوا

بیشتر بخوانید:ریلز اینستاگرام چیست؟

جمع بندی

پروموت محتوا را در این مقاله توضیح دادیم و در خصوص روش‌های بسیار مهمی که می‌توانید برای آن به کار بگیرید صحبت کردیم؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای پروموت محتواهای وبلاگ حتماً از اشتراک‌گذاری آنها استفاده کنید تا مخاطب بتواند به آسانی به محتوای مورد نظر دست پیدا کند. هر چند وقت یکبار از تمامی روش‌هایی که بیان کردیم استفاده کنید و شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در کار خود باشید. اگر در ارتباط با پروموت محتوا شما هم شیوه دیگری را می‌شناسید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا از پروموت محتوا فقط برای محتواهای جدید باید استفاده کنیم؟

خیر؛ شما می‌توانید برای هر کدام از محتواهای وب سایت خود که تمامی اصول سئو در آن رعایت شده از پروموت استفاده کنید.

پروموت محتوا چیست؟

تلاش برای ارتقا دادن محتوای سایت که منجر به بازدید از صفحه و خواندن پست‌های مختلف شود را پروموت محتوا می‌گویند.

دسته بندی شده در: