تولید محتوا به انگلیسی شاید نیاز بسیاری از کاربران باشد که به دنبال یک محتوای منحصر به فرد و کاملاً یونیک هستند. امروزه با پیشرفت تکونولوژی سایت هایی در این زمینه ساخته شده اند که بدون هیچگونه اتلاف زمانی و با قیمتی مقرون به صرفه می توان در این زمینه مورد استفاده قرار داد. بسیاری از افراد متأسفانه این چنین فکر می کنند که تولید محتوا به این صورت کار دشواری است و شاید نتوانند از پس آن بربیایند و به همین دلیل بهتر است بدانند که سایت های خارجی در این شرایط بک انتخاب عالی و خلاقانه به شمار می آیند.

معرفی بهترین سایت های تولید محتوا به انگلیسی

تولید محتوا چیست؟

قبل از این که در مورد تولید محتوا به انگلیسی صحبت کنیم، بهتر است بدانید که تولید محتوا چیست و چرا تا این اندازه موضوع حائزاهمیتی به شمار می آید. متن، عکس، ویدیو، پادکست و… را می توان در دسته بندی تولید محتوا قرار داد. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از فعالیت ها در حوزه های گوناگون را در صفحات وب می توان جستجو کرد و به همین دلیل هرچقدر سایتی در رتبه بندی گوگل موفق تر عمل کند، سود و درآمد بیشتری را به دست خواهد آورد.

 ناگفته نماند که رقابت در این حوزه به شدت بالا است و به همین دلیل، تولید محتوا به زبان های گوناگون و در حوزه های مختلف امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و حقیقتاً کار آسانی نیز به شمار نمی آید؛ چراکه خلاقیت، نوآوری، کیفیت و در نظر گرفتن اصول و قواعد ریز و درشت دیگری را باید به خوبی رعایت کرد تا محتوا در پایان کار نتیجه ای که محتوا نویس به دنبال آن است را ارائه دهد.

تولید محتوا چیست؟

جهت سفارش تولید محتوا یونیک با رعایت اصول سئو کلیک کنید

بررسی سایت های تولید محتوا به انگلیسی

حال که به تعریف تولید محتوا به صورت مختصر و مفید پرداخته ایم، بهتر است بدانید که امروزه با توجه به رشد بی سابقه حوزه ای مانند تولید محتوا صد درصد ضرورت وجود سایت هایی در این حوزه را نمی توان نادیده گرفت. خصوصاً برای تولید محتوا به انگلیسی باید به سایتی مراجعه کرد که کیفیت و یونیک بودن محتوا را تضمین کند.

در غیر این صورت اعتباری که مجموعه و یا حتی محتوا نویس به دنبال آن است، زیر سؤال خواهد رفت. در ادامه شما را با سایت های معتبر و به روزی در این زمینه آشنا خواهیم کرد تا بدون دغدغه و استرس بتوانید هرآن چه به آن نیاز دارید را بیابید و در عرصه تولید محتوا به صورت انگلیسی فعالیت موفقی را تجربه کنید. سایت های در دسترس در حال حاضر شامل:

· سایت سمروش

سایت سمروش یک سایت بسیار معتبر است که از سال 2019 راه اندازی و برای استفاده تولید محتوا به انگلیسی میتوان بهترین گزینه معرفی کرد. این سایت یک بخش کاملاً خاص و منحصر به فرد دارد به نام Semrush Marketplace که کاربرد میتواند با توجه به زبان های محلی هر کشوری به تولید محتوا بپردازد. شما به سادگی این اختیار را دارید که به خرید مقاله های وبلاگ و یا کپی وب سایت بپردازید.

سفارش محتوا با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن همگی از جمله امکانات و قابلیت‌هایی است که در این سایت میتوانید بیابید. حتی شاید برای شما جالب باشد که بدانید کلیه خبرنامه های ایمیل و بیانیه های مطبوعاتی در این سایت به راحتی در اختیار شما برای فروش قرار می گیرند. با تعاریف گفته شده میتوان گفت این سایت یک انتخاب عالی و خارق العاده به شمار می آید که نباید از دست داد.

· سایت EyeEm

تعداد زیادی از کاربران برای انجام تولید محتوا به انگلیسی این سایت را مدنظر قرار می‌دهند. بسیاری این سایت را جزء سایتهایی میشناسند که شما را با دنیایی از عکس های متنوع رو به رو میکند و شما بدون محدودیت میتوانید به انتخاب هرکدام بپردازید. این سایت همچون یک کتابخانه غنی عکس، باکیفیت ترین و خاص ترین عکسی که به دنبال آن هستید را در اختیار شما قرار میدهند. توجه داشته باشید که خاص بودن در تولید محتوا یکی از مهم ترین پارامترهایی است که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده گرفت.

· سایت Envato Market

بسیاری تولید محتوای بصری را با سرمایه بسیار کمی قصد دارند انجام دهند و به همین دلیل یک سایت خارجی معتبر همچون Envato Market می تواند انتخاب منحصر به فردی باشد. تصاویری که در این سایت به فروش می رسند از 1 دلار به بالا قیمت خود را برآورد می کنند. البته نگران نباشید تمامی تصاویری که در این سایت میتوانید مشاهده کنید

قیمت خاصی ندارند و شما از تصاویری به صورت رایگان هم میتوانید بهره مند شوید، با این تفاسیر این فرصت را از دست ندهید و سعی کنید تصاویری که رایگان هستند را نیز مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. به هر حال برای انجام تولید محتوا به انگلیسی شما باید از معتبر ترین و به روز ترین سایت هایی استفاده کنید که با کم ترین میزان کپی بتوانید محتوایی فوق العاده خاص را به مرحله تولید برسانید.

· Creative Market

برخی اینگونه تصور میکنند که تولید محتوا تنها در حوزه نوشتن و متون گوناگون خلاصه میشود، در صورتی که اینچنین نیست و شما باید بدانید که تولید محتواهای بصری نیز جایگاه خاصی را به خود اختصاص میدهند. شناخت ابزار طراحی میتواند برای تولید محتوا به انگلیسی به صورت بصری یک فرصت ایده آل باشد که کاربرد بتواند یک محتوای باکیفیت و اصیل را مورد بررسی قرار دهد.

برای سازندگان لوگو و انواع فونت به جرأت می توان گفتCreative Market یک انتخاب و فرصت ویژه به شمار می آید. شاید برای شما این خبر یک خبر بی نظیر و خوش حال کننده باشد که در این مجموعه تا 1 هفته اول کلیه محصولات صفحه اصلی رایگان ارائه می شوند، پس این فرصت را مغتنم بشمارید.

· سایت A-Writer/نویسنده

برای تولید محتوای متنی بدون شک سایت معتبر و به روز A-Writer است. در این سایت شما با نویسندگان باتجربه ای آشنا خواهید شد که این نویسندگان در دنیای نویسندگی سابقه ای طولانی را از آن خود کرده اند. بدون هیچ اغراقی اگر در زمینه تولید محتوا به انگلیسی فعالیت میکنید، بهتر است این سایت را در رأس انتخاب خود قرار دهید.

این نکته را به خاطر بسپارید که در این سایت هر نوع محتوایی تنها در اختیار شما قرار میگیرد و هیچ گونه سرقت ادبی را نمی توان انتظار داشت که این سایت در پرونده کاری خود جای دهد. به این دلیل یونیک بودن و بدون کپی بودن محتوا در این سایت، شما را از انتخاب خود پشیمان نخواهد کرد.

· سایت Fotolia

برای آن دسته از افرادی که به تازگی به وبلاگ نویسی علاقه نشان می دهند خبر خوشی داریم و آن این است که این سایت برای محتوای های بصری یک انتخاب بی نظیر به شمار می آید که با قیمتی مقرون به صرفه ویدیوهایی قابل قبولی را ارائه می دهد. بعد از خرید ویدیو بدون محدودیت زمانی می توانید از ویدیو مورد نظر با خیال آسوده استفاده کنید. در این سایت بیشتر از 2 میلیون ویدیو وجود دارد که شما بتوانید به راحتی برای محتوای مورد نظر خود انتخاب کنید.

· سایت Pod5

یکی دیگر از بهترین سایت ها برای تولید محتوا به انگلیسی سایت در دسترس Pod5 است. تولید محتوای ویدیو حقیقتاً کمی وقت گیر و باظرافت تر است و به همین دلیل این سایت یک منبع عالی محسوب می شود، در این سایت کلیپ های متعددی را می توانید انتخاب کرده و حتی در قسمت پیش نمایش سایت مورد نظر مشاهده کنید. سپس اگر علاقه ای به خرید ویدیو داشته باشید، نسبت به خرید آن اقدام خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که برای جذب مخاطب شما باید در هنگام تولید محتوا به انگلیسی چه به صورت متنی و یا ویدیویی به کیفیت محتوا و جذاب بودن، بیشتر از هر موضوع دیگری توجه کنید.

· سایت Writer Access

سایت Writer Access برای تولید محتوا به انگلیسی نیز یک گزینه ایده آل است. پست های وبلاگ و حتی توضیحات محصولات را در این سایت می توانید جستجو کنید. شاید باور نکنید اما در این سایت حتی ابزارهایی را می توان مورد استفاده قرار داد که برای یافتن کلمه کلیدی جذاب و منحصر به فرد نیز به شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید:چگونه تولید محتوا تخصصی کنیم؟

مشاوره با افراد متخصص

تولید محتوا به انگلیسی و یا هر زبان دیگری تنها زمانی که اصولی اصلی خود را طی کند می تواند نتیجه و بازدهی قابل قبولی را ارائه دهد. برای بهبود رتبه هر نوع سایتی قطعاً تولید محتوایی باکیفیت میتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. توصیه ما این است که سعی کنید اگر قصد دارید در این زمینه فعالیتی داشته باشید با این مجموعه و مشاورین ماهر و متخصصین آن نیز در ارتباط باشید؛ چون که امروزه در صفحات وب هر آن چه را بخواهید در کمترین زمان ممکن می توانید بیابید.

مشاوره با افراد متخصص

سخن پایانی

تولید محتوا به انگلیسی یکی از بحث های بسیار داغ در حوزه تولید محتوا است که نمی توان اهمیت کیفیت این نوع تولید محتوا را به هیچ عنوان نادیده گرفت. به هر حال سایت های معتبری را مورد بررسی قرار داده ایم تا قادر باشید در کمترین زمان به تولید هرنوع محتوایی از این طریق بپردازید. البته توصیه ما این است ک

دسته بندی شده در: