اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب است که با توجه به کاربرانی که در آن فعالیت می‌کنند می‌توان گفت موضوعات بسیار گسترده‌ای برای کسب اطلاعات، سرگرمی و… دارد. گاهی که مشغول گشت و گذار در این فضا هستیم با ویدیوها یا تصاویری روبرو می‌شویم که برای ما جذابیت زیادی دارند و می‌خواهیم آنها را به نحوی ذخیره کنیم. اما با توجه به اینکه اینستاگرام برای ذخیره مستقیم این موارد بستری را در نظر نگرفته،کار برای ما سخت خواهد شد. همین موضوع سبب شده تا سایت‌هایی در خصوص دانلود فیلم و ویدیو در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کنند و کار را برای ما کاربران راحت‌تر کنند. اگر شما همین روزها به دنبال بهترین وب سایت‌های دانلود از اینستاگرام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید؛ زیرا قصد داریم برخی از این وب سایت‌ها را به شما معرفی کنیم.

۱.سایت InstaDownloder

اگر به دنبال یک ابزار ساده می‌گردید که در زمانی کوتاه ویدیوهای اینستاگرام را برای شما دانلود کند از سایت اینستا دانلودر استفاده کنید. کاربری بسیار راحتی که برای این سایت در نظر گرفته‌اند موجب شده تا بیشتر افراد از این سایت برای دانلود عکس و فیلم اینستا استفاده کنند. با کمک این سایت شما حتی می‌توانید به دانلود فیلم‌های IGTV بپردازید. برای کار کردن با این سایت تنها کافی است لینک ویدیوی اینستاگرامی که مد نظر دارید را در فیلدی که در ابتدای سایت به شما نشان داده می‌شود پیست کنید و پس از اینکه دکمه جستجو را کلیک کردید.

 سایت آماده می‌شود تا لینک را پردازش کند و دانلود را آغاز نماید. ذکر این نکته لازم است که پیش از اینکه دانلود لینک مورد نظر توسط سایت شروع شود یک پیش نمایش را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پیش از دانلود نهایی ویدیو آن را مشاهده کنید. پس از اینکه مطمئن شدید ویدیویی که به شما نمایش داده می‌شود ویدیوی مورد نظر است با کلیک کردن روی دکمه زیر ویدیو آن را می‌توانید دانلود کنید.

۲.سایت SAVE INSTA

از دیگر وب سایت‌هایی که کاربری راحتی دارند و شما به آسانی می‌توانید به ذخیره استوری، هشتگ، کپشن، پست، تصاویر، پروفایل و… بپردازید، سایت SAVE INSTA است. برای اینکه بتوانید از طریق این وب سایت کار دانلود از اینستاگرام را آغاز کنید ابتدا باید روی آیکون سه نقطه‌ای که در بالای ویدیو در سمت راست اینستاگرام مشاهده می‌کنید ضربه بزنید.

سپس پیوند پست یا url را کپی کنید و بعد از کپی کردن در سایت SAVE INSTA قرار دهید. بعد از اینکه ویدیو خود را ایزوله کردید و فرمت مورد نظر را هم انتخاب کردید آن را باید در دستگاه ذخیره نمایید. گاهی ممکن است چیدمان صفحه‌ای که برای سایت SAVE INSTA  در ‏ios و Safari وجود دارد تفاوت داشته باشد؛ از این رو لازم است آن را در یک دستگاه دیگری مورد بررسی قرار دهید.

۳. وب سایت Snapinsta.app

یکی از بهترین سایت‌های دانلود آنلاین از اینستاگرام که شما با کمک آن قادر هستید تمامی محتواهایی که در این بستر مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود را دانلود کنیدSnapinsta.app  است. از مهمترین ویژگی‌هایی که سبب شده این وب سایت با استقبال فراوانی روبرو شود این است که از استوری‌ها هم پشتیبانی می‌کند و شما هم می‌توانید به وسیله این قابلیت تنها با وارد کردن آدرس پست آن را دانلود کنید. از دیگر مهم‌ترین مزیت‌هایی که وب سایت Snapinsta.app برای کاربران خود در نظر گرفته این است که می‌توانند به وسیله اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل اندرویدی که دارد تمامی تصاویر و ویدیوهایی که در اینستاگرام است را برای خود دانلود کنند.

۴.سایتinstaspy

از دیگر بهترین سایت‌های دانلود از اینستاگرام که در حال حاضر وجود بسیار طرفدار دارد instaspy است. این سایت روی تمامی مرورگرهای اصلی فعال می‌شود و شما می‌توانید با آن بدون هیچ مشکلی کار کنید. امکان ذخیره سازی تصاویر پروفایل، هشتگ‌ها، کپشن‌ها از طریقinstaspy  امکان‌پذیر است. ممکن است گاهی بخواهید پست صفحات شخصی را دانلود کنید.

با کمک این سایت به آسانی می‌توانید این کار را انجام دهید و تمامی پست‌ها را به صورت یکجا هم قادر هستید دانلود کنید. برای دانلود محتوای مورد نظر خود ابتدا باید لینک پست را کپی کنید و وارد وب سایت شوید. پس از اینکه وارد سایت شدید در بخش جستجو لینک را پیست کنید و روی آیکون download noe کلیک نمایید. روی گزینه download  بزنید و محتوای دانلود شده را مشاهده کنید.

۵.سایت w3toys

از جمله پلتفرم‌های محبوبی که شما می‌توانید از طریق آن به دانلود آنلاین از اینستاگرام بپردازید w3toys است. این سایت هم مانند دیگر سایت‌هایی که معرفی کردیم، می‌تواند به شما کمک کند تا عکس و ویدیوهای اینستاگرام را در زمانی کوتاه دانلود کنید. روش کار با این وب سایت هم مانند دیگر وب سایت‌ها به این شکل است که بایدurl  محتوای مورد نظر را خود را کپی کنید و در سایت w3toys قرار دهید. شما می‌توانید در این سایت فایل‌ها را با کیفیت بسیار بالایی آن هم به شکل mp4 بدون هیچ مشکلی دانلود کنید.

دانلود ریلز اینستاگرام

آیا می‌توان ریلز اینستاگرام را هم دانلود کرد؟

ریلز اینستاگرام را باید به نحوی همان تیک تاک معرفی کنیم که تاکنون توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. با کمک ریلز می‌توان ویدیوهای عمودی کوتاهی را به آسانی ویرایش کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت. این ویدیوها قابلیت این را دارند که با کمک فیلترهای خاص و موسیقی همراه شوند و در اختیار کاربران دیگر قرار بگیرند.

یکی از موضوعاتی که همیشه در دانلود از اینستاگرام برای برخی از افراد به وجود می‌آید این است که آیا ریلز اینستاگرام قابل دانلود است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که بله، شما می‌توانید ریلز اینستاگرام را هم دانلود کنید. البته با توجه به اینکه اینستاگرام برای ویدیوها و تصاویر خود در هیچ کدام از بخش‌ها امکانی برای دانلود قرار نداده، این کار را لازم است به وسیله سایت‌ها یا اپ‌های دیگری انجام دهید. اشخاصی که در آمریکا هستند، می‌توانند ریلز را توسط خود اینستاگرام دانلود کنند. این امکان تنها برای افرادی است که در آمریکا زندگی می‌کنند.

بهترین سایت‌های دانلود ریلز اینستاگرام

سایت‌های مختلفی برای دانلود ریلز اینستاگرام وجود دارند که از میان آنها ما سعی کردیم مواردی را معرفی کنیم که شما بتوانید با هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه این وب سایت‌ها را معرفی می‌کنیم:

سایت Igram

برای دانلود ریلز اینستاگرام می‌توانید با کمک وب سایت Igram این کار را انجام دهید. از طریق این سایت عکس‌ها، ویدیو و ریلز را در دستگاه خود به آسانی ذخیره خواهید کرد. بیشتر از میلیون‌ها کاربر تاکنون با کمک این وب سایت توانسته‌اند دانلودهای بسیار زیادی را انجام دهند. تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید با کمک چه دستگاهی به دانلود ریلز بپردازید؛ igram شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید به آسانی این کار را انجام دهید. لینک مورد نظر خود را کپی کنید و در باکسی که igram در اختیارتان قرار داده پیست کنید سپس دکمه دانلود را بزنید.

وب سایت Insta Video Save

یکی از وب سایت‌هایی که در قاره آسیا به خصوص در کشور هند از محبوبیت زیادی برخوردار است insta Video Save   است. البته کاربران کشورهای زیادی از این سایت استفاده می‌کنند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این سایت دارد این است که بدون هیچ واترمارکی می‌تواند ویدیوها را ذخیره کند و با کیفیت اصلی به شما ارائه دهد. insta Video Save رابط کاربری بسیار آسانی دارد و همین موضوع است که سبب شده افراد زیادی مایل باشند با این سایت کار کنند.

وب سایت Savefrom.net

از دیگر وب سایت‌هایی که می‌توانیم در خصوص دانلود ریلز اینستاگرام به شما معرفی کنیم  savefrom.net است. از ویژگی‌های بارزی که این وب سایت دارد، این است که با کمک آن می‌توانید ویدیوهایی که در یوتیوب، دیلیموشن و تیک تاک وجود دارد را هم دانلود کنید. با کمک رابط کاربری بسیار ساده‌ای که این وب سایت دارد شما می‌توانید روی رایانه شخصی یا گوشی‌های هوشمندی که در اختیار دارید آن را به کار بگیرید و هر آنچه را که در ریلز وجود دارد را به شکل کاملاً رایگان ذخیره کنید.

سخن پایانی

دانلود از اینستاگرام با کمک وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیار زیادی امکان‌پذیر است و همین موضوع بوده که سبب شده افراد زیادی به سمت این سایت‌ها روی آورند. در این مقاله سعی داشتیم بهترین وب سایت‌هایی که رابط کاربری آسانی دارند و شما می‌توانید به وسیله آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دانلود ویدیوها و تصاویر آن هم با کیفیت بالا بپردازید را به شما معرفی کنیم. اگر علاوه بر مواردی که در این مقاله از آنها یاد کردیم شما هم سایت دیگری برای دانلود آنلاین از اینستاگرام را می‌شناسید لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • چه ویدیوهایی را می‌توانیم از سایت‌های دانلود اینستاگرام ذخیره و دانلود کنیم؟

با توجه به سایتی که انتخاب می‌کنید می‌توانید استوری، پست‌های ویدیویی و ریلزها را با کیفیت‌های مورد نظر خود دانلود کنید.

  • آیا می‌توانیم پست‌های پیج‌های خصوصی را هم با سایت‌های دانلود اینستاگرام دانلود کنیم؟

بله بعضی از سایت‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند تا شما بتوانید پست‌های سایت‌های خصوصی را هم دانلود کنید.

دسته بندی شده در: