این روزها اگر بخواهید در فضای مجازی بهتر و بیشتر دیده شوید لازم است از سایت‌های بزرگی همچون تسمینو کمک بگیرید. سایت تسمینو یکی از پلتفرم‌های بزرگ رپورتاژ آگهی در ایران محسوب می‌شود که با تکنولوژی‌های پیشرفته و خدمات مختلفی که دارد، می‌تواند به کسب و کارهای اینترنتی کمک شایانی داشته باشد. این مجموعه از کارشناسان با تجربه‌ای بهره می‌برد و همه آنها در زمینه‌های مختلفی می‌توانند مشاوران حقیقی فعالان دنیای مجازی باشند. اگر شما هم در دنیای اینترنت فعالیت دارید و می‌خواهید خیلی سریع‌تر به یک رشد چشمگیر برسید بهتر است با سایت تسمینو و خدماتی که در این زمینه می‌تواند به شما ارائه دهد بیشتر آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص این سایت در اختیار شما قرار دهیم.

سایت تسمینو؛ پلتفرم معتبر دیجیتال مارکتینگ

تسمینو را باید یکی از آژانس‌های معتبر در حوزه دیجیتال مارکتینگ بدانیم که تاکنون توانسته به وسیله رپورتاژ، تولید محتوای متنی، خرید بک لینک و… به خوبی در ایران توسط سایت‌های مختلف شناخته شود. این سایت نزدیک به ۱۰ سال است که مشغول فعالیت است و تاکنون بیش از هزار کمپین و مشتری را در زمینه کاری مختلف کمک کرده است. این وب سایت در سئو سایت هم فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و شما می‌توانید برای بهینه سازی سایت خود هم از این سایت کمک بگیرید. تسمینو از یک تیم جوان و مجرب تشکیل شده و طیف وسیعی از انواع وبسایت‌های فروشگاهی، خبری، فرهنگی، ورزشی و.. با آنها همکاری می‌کنند.

خدمات سایت تسمینو

سایت تسمینو به عنوان یک آژانس تبلیغاتی اینترنتی تاکنون توانسته به شرکت‌های مختلفی در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک کند و این خدمات خود را از طرق مختلفی به آنها ارائه کرده است. اما از مهم‌ترین خدمات و فعالیت‌هایی که توانسته تسمینو را اینقدر محبوب و مشهور کند می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

رپورتاژ آگهی

یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای هر کسب و کار مجازی رپورتاژ آگهی است. اما شما باید بدانید که این رپورتاژ آگهی را در چه بستری قصد دارید منتشر کنید. تسمینو با اطلاع از اهمیت رپورتاژ آگهی می‌تواند در این حوزه کمک‌های بسیار زیادی به یک سایت داشته باشد؛ زیرا از اعتبار و نفوذ خیلی خوبی برخوردار است. اگر بخواهیم در ارتباط با مزایای رپورتاژ آگهی صحبت کنیم باید از موارد زیر یاد کنیم:

  • هزینه‌ای که شما باید برای رپورتاژ آگهی پرداخت کنید نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است.
  • رپورتاژآگهی‌ها ساختاری بسیار منسجم دارند و می‌توانند به عنوان مقالاتی معتبر در سایت‌های مختلفی منتشر شوند.
  • با کمک رپورتاژ آگهی می‌توانید برند خود را در میان اخبار و سایت‌های رسمی نشر دهید.
  • رپورتاژ آگهی می‌تواند به بهینه‌سازی سایت شما کمک کند.

شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که چرا برای رپورتاژ آگهی باید اصلاً تسمینو انتخاب کنیم؟ از ویژگی‌های مهمی که تسمینو را در حوزه رپورتاژ آگهی محبوب و معروف کرده است موارد زیر هستند:

  • انتشار فوری رپورتاژ آگهی
  • مشاوره برای ایجاد کمپین‌های رپورتاژ
  • کیفیت بسیار خوب رپورتاژهای خبری
  • اطلاع رسانی سریع در کمپین‌های رپورتاژ

تولید محتوا

یکی دیگر از مواردی که توانسته سایت تسمینو را نسبت به دیگر سایت‌ها متمایز کند تولید محتوا است. به جرات می‌توان گفت هر شخصی که در دنیای مجازی کسب و کاری دارد با این جمله آشنا است که محتوا پادشاه بوده و برای اینکه بتوانید در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید لازم است از محتوا استفاده کنید. با کمک تولید محتوا می‌توانید موجب اعتماد رشد وب سایت خود در میان دیگر کسب و کارها شوید.

علاوه بر این اگر یک محتوا به درستی تولید شود، می‌تواند باعث خلق شهرت شما شود. محتوایی که بر اساس اصول سئو تولید شده باشد می‌تواند در بهینه‌سازی سایت شما نقش بسیار موثری داشته باشد. تسمینو با توجه به تمامی این مزایا که بیان کردیم توانسته در زمینه تولید محتوا هم خدمات بسیار خوبی را به کسب و کارهای اینترنتی ارائه دهد. از خدمات و ویژگی‌های مهمی که تسمینو در زمینه تولید محتوا می‌تواند ارائه کند موارد زیر هستند:

  • مشاوره ویژگی مهم تسمینو محسوب خواهد شد. پیش از اینکه سفارش را به ثبت برسانید این مشاوره در زمینه انتخاب کلمات کلیدی و موضوع با شما صورت خواهد گرفت.
  • محتواهایی که در تسمینو تولید می‌شود بر اساس اصول سئو پیش می‌روند.
  • در تسمینو بابت تولید محتوا هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای از کارفرما دریافت می‌شود.
  • در زمانی بسیار کوتاه کار تولید محتوا انجام خواهد شد.

بک لینک

از جمله راه‌هایی که شما می‌توانید با دیگر سایت‌ها ارتباط برقرار کنید و علاوه بر این اعتبار سایت خود را به مراتب افزایش دهید بهره‌گیری از بک‌لینک‌ها است. بک‌لینک‌ها نقش شایانی در بهینه‌سازی هر سایت می‌توانند داشته باشند. سامانه تبلیغاتی تسمینو در راستای افزایش سئو در خصوص بک‌لینک‌ها تاکنون بسیار موفق عمل کرده است؛ از این رو هر صاحب کسب و کاری که در دنیای اینترنت فعالیت دارد برای اینکه بتواند اعتبار و رتبه سایت خود را افزایش دهد به سراغ تسمینو خواهد رفت. با کمک بک لینک شما می‌توانید علاوه بر اینکه سایت خود را بهبود ببخشید افزایش ترافیک سایت را هم شاهد باشید.

افزایش ترافیک سایت می‌تواند به گوگل این سیگنال را ارسال کند که شما به عنوان سایتی معتبر و پربازدید شناخته شده‌اید و در میان موتورهای جستجو رتبه بهتری را به دست خواهید آورد. اما از مهمترین ویژگی‌هایی که سبب شده خرید بک لینک در تصمیم روز به روز بیشتر شود موارد زیر هستند:

  • ارتباط درست موضوعی با سایت
  • استفاده از سایت‌های لینک دهنده بسیار قوی
  • متنوع بودن انکرتکست‌ها

چرا تسمینو را انتخاب کنیم؟

دلایل مختلفی را می‌توانیم به شما توضیح دهیم که همه آنها می‌توانند به نحوی سبب شوند که شما برای انتخاب رپورتاژ آگهی، تولید محتوا یا بک لینک به سراغ سایت تسمینو بروید؛ اما از مهمترین مواردی که سبب شده تسمینو به یکی از انتخاب‌های درست برای صاحبان کسب و کارهای مجازی تبدیل شود، فاکتورهایی هستند که در ادامه شرح خواهیم داد:

پشتیبانی سریع

این سایت به صورت روزانه و در تمامی ایام هفته می‌تواند تمامی مشکلات و چالش‌هایی را که ممکن است به وجود آمده باشد را حل کند.

گزارش دهی

تسمینو دارای یک سیستم گزارش‌دهی بسیار دقیق است که می‌تواند اطلاعات لحظه به لحظه تمام مراحل از ثبت سفارش تا وضعیت دقیق کمپین‌ها را به شما ارائه دهد.

مشاوره

تسمینو دارای یک تیم مشاوره دقیق است و به مشتریان کمک می‌کند تا برای موضوعات تولید محتوا یا انتخاب رسانه‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند و در این زمینه به شکل کاملاً رایگان مشاوره‌های خوبی را به آنها خواهد داد.

تضمین کیفیت

تضمین کیفیت را باید مهمترین موضوعی بدانیم که سبب شده تسمینو به سایتی معروف تبدیل شود. این سایت سلامت بک‌لینک‌ها، رپورتاژ آگهی و تولید محتواهایی را که شکل گرفته تضمین خواهد کرد و اگر مشکلی در این زمینه به وجود آید تا برطرف شدن تمامی آنها در کنار مشتری خواهد بود.

سخن پایانی

سایت تسمینو از معتبرترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ایران به حساب می‌آید که توانسته در حوزه انتشار تبلیغات خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار دهد. اگر به دنبال یک سایت هستید که بتوانید با کمک آن رونق خوبی را به کسب و کار خود دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سایت تسمینو است. این سایت از تیمی مجرب تشکیل شده و پشتیبانی بسیار خوبی را به صورت شبانه روزی به کلیه کارفرمایان ارائه خواهد کرد. در صورتی که تاکنون از خدمات سایت تسمینو استفاده کرده‌اید لطفاً تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • مهمترین خدمات سایت تسمینو چه چیزهایی هستند؟

رپورتاژ آگهی، بک‌لینک و تولید محتوا از مهمترین خدماتی هستند که سایت تسمینو به مشتریان خود ارائه می‌کند.

  • چرا رپورتاژ آگهی اهمیت دارد؟

رپورتاژ برای معرفی کالا و خدمات هر کسب و کاری بهترین گزینه تبلیغاتی محسوب می‌شود. شما با کمک رپورتاژ آگهی می‌توانید برند خود را در میان سایت‌های معتبر به چشم مخاطبان آورید و اینگونه اعتبار خود را افزایش دهید و ترافیک سایت را بالا ببرید.

دسته بندی شده در: