حضور در دنیای ارتباطات و فضای مجازی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری توانسته صاحبان هر کسب و کاری را به سمت خود هدایت کند. با توجه به اینکه بیشتر افراد در فضای مجازی به دنبال برطرف کردن نیازهای خود هستند و می‌خواهند بدون حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها کار خود را راه بیندازند اکثر مالکان کسب و کار تصمیم گرفته‌اند در دنیای دیجیتال مارکتینگ حضور پیدا کنند. یکی از سایت‌هایی که توانسته تاکنون در زمینه خدمات مختلف در فضای مجازی به کسب و کارهای گوناگونی کمک کند وب سایت Novin است. این وب سایت با بهره‌گیری از افرادی متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا در فضای دیجیتال خوش بدرخشید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این وب سایت را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با وب سایت نوین

وب سایت نوین از جمله مجموعه‌هایی است که تاکنون که بیش از ۱۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد توانسته در حوزه فناوری دیجیتال، خدمات بسیار خوبی را به کسب و کارهای متعدد ارائه دهد. این مجموعه با اعتقاد بر اینکه دنیای دیجیتال نقش بسیار موثری در افزایش کیفیت زندگی ایرانی‌ها دارد شروع به کار کرده و همین موضوع است که سبب شده نقشی مهم در بهبود بخشیدن به توسعه رسانه‌های دیجیتال را داشته باشد. سایت نوین در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ برگزیده جشنواره وب و موبایل شد. دوره‌های مختلفی در این وب سایت قرار گرفته که هر شخصی با توجه به نیاز خود می‌تواند از آنها استفاده کند.

خدمات سایت نوین

سایت Novin با توجه به اینکه از کارشناسان و متخصصان مختلفی بهره گرفته می‌تواند در حوزه‌های متعددی به کسب و کارها کمک کند. از جمله خدماتی که نوین ارائه می‌کند موارد زیر هستند:

سئو

برای بهینه‌سازی سایت لازم است شما سئو را به خوبی یاد بگیرید. از جمله کارهایی که در نوین می‌توانید به خوبی به آن بپردازید آموزش سئو است. سئوی محتوای متنی، سئو تصاویر و… از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به آن نیاز دارید. اگر‌می‌خواهید به شکل حرفه‌ای سئو را بیاموزید به شما پیشنهاد می‌کنیم از آموزش‌های تخصصی وب سایت نوین استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می‌دانید دیگر کمتر کسی به سراغ بازاریابی‌های قدیمی می‌رود. این روزها بازاریابی دیجیتال بسیار پیشرفت کرده است و می‌توانیم بگوییم در هر کاری از ضروریات به حساب می‌آید. دیجیتال مارکتینگ نیاز به آموزش‌های اصولی و حرفه‌ای دارد؛ از همین رو وب سایت Novin آموزش‌هایی را در این زمینه ارائه کرده است.

آموزش تولید و بازاریابی محتوا

زمانی یک محتوا می‌تواند به کسب و کارها کمک کند که اصولی تولید شده باشد. برای آموزش تولید و بازاریابی محتوا نیاز است دوره‌های مختلفی را پشت سر بگذارید.‌ آموزش تولید و بازاریابی محتوا از دیگر موضوعاتی است که وب سایت نوین به خوبی به آن پرداخته و آن را آموزش می‌دهد.

آموزش طراحی رابط کاربری UI

رابط کاربری در اصل همان رابط میان مخاطب و سیستم است. یکی از موضوعات پر اهمیتی که شما باید در سایت خود به آن اهمیت دهید همین رابط کاربری است. رابط کاربری در ارتباط با سایز، رنگ، فاصله و… صورت خواهد گرفت. علاوه بر این یک سایت باید بتواند در هر فضایی که کاربر به دنبال آن می‌گردد به خوبی نمایش داده شود. آموزش طراحی رابط کاربری در وب سایت نوین از جمله آموزش‌هایی است که بسیار طرفدار دارد و با کمک آن می‌توانید موفق شوید که رابطه خوبی میان کاربر و خدمات و محصولات خود ایجاد کنید.

رپورتاژ خبری

برای اینکه بتوانید از طریق دیگر سایت‌های معتبر به سایت خود لینک دهید، می‌توانید از رپورتاژ‌های خبری استفاده کنید. رپورتاژ‌های خبری اگر در سایت‌های مهم و معتبر منتشر شوند، می‌توانند ورودی خوبی را برای سایت شما به وجود آورند. این گونه کاربران با برند شما هم آشنا خواهند شد. سایت نوین در عرصه رپورتاژ خبری فعالیت داشته و اگر شما به رپورتاژ برای کار خود نیاز دارید، می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی از مشهورترین و رایج‌ترین نوع تبلیغاتی هستند که سال‌هاست در میان مردم صورت می‌گیرد و مشاغل مختلفی از آن بهره گرفته‌اند. این نوع از تبلیغات درون رسانه‌ای تنوع بسیار زیادی دارد. تبلیغات کلیکی از جمله پربازده‌ترین نوع تبلیغات به شمار می‌آید. شما برای خدمات مرتبط با تبلیغات کلیکی می‌توانید از سایت نوین استفاده کنید.

تبلیغات در گوگل

گوگل از مهم‌ترین فضاها برای تبلیغات هر کسب و کاری به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد بهترین نوع تبلیغات تبلیغات در گوگل است. در وب سایت نوین می‌توانید آموزش‌های کافی در ارتباط با شیوه تبلیغات درست در گوگل را مشاهده کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت برای بسیاری از اشخاص درآمدهای چشمگیری را به همراه دارد. البته به شرط آنکه بتوانند این کار را به درستی انجام دهند. طراحی یک سایت حرفه‌ای چه فروشگاهی باشد و چه در زمینه ارائه خدمات، قطعاً می‌تواند مشتریان زیادی را برای هر شغلی به همراه داشته باشد. اگر مایل باشید می‌توانید در وب سایت نوین به مشاهده آموزش طراحی سایت بپردازید.

دوره‌های آموزشی نوین

در سایت نوین همانطور که متوجه شدید دوره‌های متعددی وجود دارد؛ اما از میان آنها برخی از دوره‌ها توانسته‌اند به شکل بسیار چشمگیری در بین کارآموزان با استقبال روبرو شوند. این دوره‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • دوره کسب درآمد آنلاین
  • دوره تگ منیجر
  • دوره فتوشاپ
  • دوره هوش مصنوعی

این دوره‌ها اغلب به شکل پکیج به کارآموزان ارائه می‌شوند؛ اما باید برای مشاهده برخی از آنها هزینه‌هایی را پرداخت کنید. البته آموزش‌های رایگان هم در سایت نوین قرار دارند که شامل:

  • آموزش بازاریابی محتوا
  • آموزش سئو
  • آموزش شبکه‌های اجتماعی
  • آموزش تحلیل دیجیتال
  • آموزش راه‌اندازی سایت
  • آموزش توسعه فردی
  • آموزش ارتباط با مشتری

آموزش راه‌اندازی کسب و کار و… هستند.

سخن پایانی

سایت نوین از جمله سایت‌هایی است که با خدمات دیجیتال مارکتینگ مختلفی که در اختیار کاربران قرار داده توانسته رضایت اکثریت آنها را به دست آورد در این مقاله سعی داشتیم در خصوص وب سایت Novin و فعالیت‌هایی که دارد با شما صحبت کنیم تا هر زمان که به این نوع از خدمات نیاز داشتید بتوانید به این مجموعه مراجعه کنید. با توجه به اینکه متخصصین حرفه‌ای در وب سایت نوین مشغول فعالیت هستند قطعاً می‌توانید با کمک آنها کسب و کار خود را رونق بدهید و به اهداف خود برسید. اگر تاکنون از خدمات وب سایت نوین استفاده کرده‌اید لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • مهمترین خدماتی که وب سایت نوین ارائه می‌دهد کدام‌ها هستند؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، آموزش طراحی رابط کاربری، آموزش راه‌اندازی کسب و کار، آموزش سئو، آموزش طراحی سایت، تبلیغات گوگل، رپورتاژ خبریو… از مهمترین خدماتی هستند که در وب سایت نوین ارائه می‌شود.

  • آیا برای آموزش‌های سایت نوین باید هزینه پرداخت کنیم؟

برای آموزش برخی از دوره‌ها مانند دوره فتوشاپ، دوره سئو، دوره دیجیتال مارکتینگ، دوره بازاریابی محتوا و… باید هزینه‌هایی پرداخت شود. اما برای آموزش تبلیغات دیجیتال، آموزش راه‌اندازی سایت، آموزش توسعه فردی، آموزش ارتباط با مشتری و… نیازی به پرداخت هزینه نیست.

دسته بندی شده در: