سفارش گویندگی و نریشن

نمونه نریشن ساخته شده

مزایای استفاده از نریشن

تاثیر مثبت در سئو

کاربران استقبال خوبی از پادکست داشته‌اند و گوگل هم با توجه به این موضوع رتبه خوبی به سایت ارائه می‌کند.

حجم کم

گوش دادن به کتاب صوتی دلنشین و جذاب از طریق تلفن همراه، راحت‌تر از حمل کتاب‌های قطور است.

فارق از محدودیت

در هر شرایطی که باشید به راحتی می‌توانید مطالب دلخواه خودتان را از طریق محتوا صوتی (پادکست) گوش کنید.

استفاده راحت

شنیدن پادکست قطعا خیلی آسان‌تر از مطالعه کتاب‌ها و متن‌های طولانی بوده و دیگر سختی حمل کتاب را ندارید.

نمونه پادکست ویدیو موشن

مراحل ثبت سفارش نریشن و گویندگی

تحویل سفارش
ضبط و ادیت
ارائه‌ی متن
ثبت سفارش

هر آنچه درباره نریشن باید بدانید!

برای تولید نریشن لازم است از صدایی پر انرژی و حرفه‌ای برای کار خود استفاده کنید. این عناصر برای گویندگی الزامی بوده و می‌توانند انگیزه زیادی به مخاطب دهد تا به سمت خدمات شما روی آورد. شما می‌توانید با سفارش نریشن و گویندگی از این بستر مناسب برای جذب مشتری استفاده کنید. ما در کاروکانتنت آماده هستیم سفارشات شما را در کوتاهترین زمان ممکن آماده کنیم و در راستای گسترش کسب و کارتان به شما کمک کنیم.

سفارش نریشن و گویندگی

نریشن چیست؟

اگر بخواهیم نریشن را به شکل کاملاً ساده توضیح دهیم باید بگوییم که نریشن یعنی گویندگی. گویندگی و داستان سرایی را می‌توان به وسیله اشخاصی که دارای صدایی اثر گذار هستند، انجام داد. نریشن در اصل مهارتی بوده که گوینده برای انتقال متن‌های مختلف با کمک صدا و کلامی جذاب مورد استفاده قرار می‌دهد. گوینده نریشن هم در فیلم‌ها و مستند‌هایی که ما آنها را می‌بینیم و می‌شنویم صدای یکی از شخصیت‌ها را دارد. برای درک بهتر کاراکترها از صدای شخص گوینده استفاده می‌کنند. نریشن موجب می‌شود تا مخاطب به راحتی جذب قصه و توضیحات کار شود.

مزایای سفارش آنلاین نریشن

از جمله مزایایی که می‌توانیم برای سفارش آنلاین نریشن بیان کنیم این است که می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستید، سفارش خود را به ثبت برسانید. بدون اینکه نیاز به واسطه باشد، می‌توانید با توجه به صدای گویندگانی که در سایت قرار گرفته، انتخابی که با سلیقه و کسب و کار شما جور است را انتخاب کنید و آنها را بلافاصله با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر این با سفارش آنلاین نریشن، می‌توانید به محاسبه قیمت آنی سفارش خود بپردازید. پشتیبانی برخط و تحویل کوتاه‌مدت از دیگر مزایایی است که سفارش آنلاین نریشن و گویندگی به همراه دارد.

مراحل سفارش نریشن

گویندگی و تولید نریشن دارای مراحل مختلفی است و علاوه بر نریتور یا گوینده، اشخاص دیگری هم در این زمینه نقش ایفا می‌کنند. مراحل سفارش ساختن روشن به شرح زیر است:

  • متن باید با کمک نویسندگان با رعایت اصول به نگارش درآید.
  • گوینده نریشن لازم است متن را در استودیوهای حرفه‌ای و مجهز یا در یک محیطی که کیفیت صدا مطلوب است، گویندگی کند.
  • تدوینگر با افزودن زیر صداها و افکت‌های صوتی یک فایل صوتی مناسب را ایجاد کند.
  • در انتهای کار باید موسیقی که با صدای گوینده هماهنگی دارد به کار افزوده شود.

کاربرد نریشن و گویندگی

نریشن از مهمترین مولفه‌هایی است که در برخی از زمینه‌ها همچون صداگذاری روی فیلم و انیمیشن یا برنامه‌های رادیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روزها با توجه به اینکه افراد نمی‌توانند وقت زیادی را برای مطالعه کتاب صرف کنند، ترجیح می‌دهند از کتاب‌های صوتی استفاده کنند و از این رو گویندگی هم توانسته جای خود را در دنیای تولید محتوا به خوبی باز کند. با کمک گویندگانی که از صدای خوبی برخوردار هستند، می‌توان کتاب‌های صوتی مختلف را تولید کرده یا حتی بخشی از مطالب یک سایت را به فایل صوتی تبدیل کنید. اینگونه بهتر می‌توان در ذهن و روح مخاطب اثر گذاشت. به وسیله نریشن می‌توان پیغامی را که در فیلم یا مستندها وجود دارد بهتر به مخاطب ارائه کرد.

کاربرد تولید نریشن و گویندگی

خدمات مختلف گویندگی

گویندگی خدمات متنوع و مختلفی دارد و تنها در یک یا چند زمینه ختم نمی‌شود. با کمک یک صدای خوب و حرفه‌ای به خدمات زیر می‌توان پرداخت:

  • سفارش دوبله فیلم و انیمیشن
  • گویندگی کلیپ‌های انگیزشی
  • گویندگی تلفن گویا
  • گویندگی رادیو
  • تولید پادکست
  • گویندگی و اجرا در تلویزیون

سفارش گویندگی کتاب صوتی و پادکست

برای اینکه سرانه مطالعه در کشور بالا برود، در ایران این روزها کتاب‌های صوتی و الکترونیکی فراوانی تولید می‌شود. با توجه به اینکه مشغله مردم نسبت به گذشته چندین برابر شده و البته هزینه خرید کتاب هم به مراتب افزایش پیدا کرده است، استقبال از کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها فراوان است. گویندگی کتاب صوتی در قالب یک بازیگر و با کمک صدا‌های متنوعی که می‌تواند به‌کار بگیرد یک کتاب را اجرا می‌کند و شما در هر جایی که باشید، می‌توانید این کتاب را گوش دهید. برای سفارش کتاب صوتی و پادکست، تنها باید کتاب مورد نظر خود را تعیین کنید و از طریق مشورت با یک تیم ماهر که گویندگان آن توانایی اجرای کار  دارند و از صدابرداری حرفه‌ای برخوردار هستند نوع و لحن گوینده را تعیین کنید و با نظارت بر کیفیت و روند کار به کتاب صوتی بی‌نظیر را در اختیار بگیرید.

سفارش گویندگی تلفن گویا

اگر شاغل در سازمان‌ها و اداراتی هستید که قصد دارید کار خود را گسترش دهید و کسب و کار خود را رونق ببخشید، سفارش گویندگی تلفن گویا از ضروریات کار شما محسوب می‌شود. با توجه به اینکه سازمان‌ها و کسب و کارهای امروزه حجم تماس بالایی دارند، لازم است تا به جای شنیدن بوق اشغال مشتری را خیلی سریع به واحد مورد نظر متصل کنند و بهترین روش برای این کار بهره‌گیری از تلفن گویا است. در مدتی که مخاطب مشغول شنیدن صدای گوینده است می‌توان در این زمان راهنمایی‌های لازم را به او ارائه کرد. شخصی که گویندگی تلفن گویا را انجام می‌دهد، لازم است یک لحن متناسب با سازمان و کلامی دقیق و رسا داشته باشد. ما در کارو کانتنت از بهترین گویندگان برای گویندگی تلفن گویا استفاده کرده‌ایم. شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار استثنایی سفارش تلفن گویا را به ثبت برسانید.

تعرفه خدمات گویندگی و نریشن

برای تعیین نرخ گویندگی و نریشن عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند. بسیاری از گویندگان هزینه را بر اساس میزان دقیقه‌ای که کار گویندگی را انجام می‌دهند، مشخص خواهند کرد. برخی از اشخاص هم با توجه به تعداد کلماتی که در هر صفحه قرار گرفته مبالغی را درخواست می‌کنند. بعد از اینکه متن مورد نظر بررسی شد قیمت نریشن به شما اعلام می‌گردد. پس از اینکه ثبت سفارش خود را نهایی کردید و هزینه کار را پرداخت شد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش گویندگی و نریشن برای شما ارسال خواهد شد. موضوع دیگری که در هزینه سفارش خدمات صوتی اهمیت دارد کیفیت صدای گوینده است. هر جا که گوینده حرفه‌ای‌تر باشد قطعاً نرخ کار او هم به مراتب بالاتر است.

مزایای سفارش آنلاین گویندگی و نریشن در کاروکانتنت

مزایای سفارش آنلاین گویندگی و نریشن در کاروکانتنت

سفارش گویندگی و نریشن در سایت کاروکانتنت همراه با مزایای بسیار زیادی است که از مهمترین آنها باید به تحویل حداکثر ۲۴ ساعته فایل مد نظر شما اشاره داشته باشیم. ما در کاروکانتنت شرایطی فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به صورت فوری از قیمت و سفارش اطلاع پیدا کنید و پس از ثبت سفارش وضعیت اجرای کار را به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهیم رساند. در صورتی که پس از ارائه کار لازم باشد اصلاحی صورت بگیرد در زمانی بسیار کوتاه انجام خواهد گرفت. تمامی مراحل اجرا و تحلیل به صورت آنلاین بوده و لازم نیست برای تحویل کار به جایی مراجعه کنید. نگران چیزی نباشید؛ زیرا ما در کاروکانتنت آماده‌ایم با پشتیبانی قدرتمند و نظارت مداوم بر کارها بهترین را به شما تحویل دهیم.

نمایش بیشتر

سوالات متداول

هزینه سفارش گویندگی و نریشن به شکل کاملا آنلاین و با توجه به نرخی که هر گوینده دارد برای شما محاسبه خواهد شد.

شما ۲۴ ساعت فرصت دارید تا تغییرات لازم را اعلام کرده تا روی فایل شما انجام شود.

 ابتدا لازم است نمونه ای از پادکست های تولیدی توسط مجموعه را گوش دهید و پس از آن که پادکست مورد نظر خود را که با سلیقه شما تطبیق دارد، انتخاب کردید، سفارش خود را به ثبت برسانید.

برخی از مشتریان

client-name
client-name
client-name
client-name

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدف کارو

هدف تیم ما موفقیت کسب و کار شما است.  با بکارگیری جدیدترین متدهای دیجیتال مارکتنیگ،  برای پیشرفت و توسعه سایت شما

ارتباط با ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کارو کانتنت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.